TEKSTEM ROKU 2018 zostało ZAWSZE NA ZACHÓD autorstwa Coffee :D Serdecznie gratulujemy i zapraszamy do lektury!

Znaleziono 324 wyniki

autor: Coffee
13 lipca 2019, 13:06
Forum: Sztambuch
Temat: Łaciate kawałki Kruff
Odpowiedzi: 1165
Odsłony: 151515

Re: Łaciate kawałki Kruff

Też mam nadzieję, że przeżyjecie xD
C Z E K A M na ten tekst na skrzynce, wiem, że wiesz.
autor: Coffee
13 lipca 2019, 13:03
Forum: Sztambuch
Temat: Aishowe literki ułożone w zdania
Odpowiedzi: 84
Odsłony: 558

Re: Aishowe literki ułożone w zdania

Nawet nie wiesz, jak kibicuję temu tekstowi *___* *C*
Bardzo mi się podoba, jak opisujesz emocje bez nazywania emocji, instant napięcie.
autor: Coffee
13 lipca 2019, 13:02
Forum: Sztambuch
Temat: Grzechy Xanttisa
Odpowiedzi: 201
Odsłony: 2938

Re: Grzechy Xanttisa

Świetnie Ci wyszedł ten opis, skontrastowałeś bezradność (bo nie rozumie) z pełną skutecznością (bo misja się udaje), od razu chce się poznać cały kontekst :D
(I chyba też jestem team #lepiejumiećniżrozumieć xDD
autor: Coffee
12 lipca 2019, 19:50
Forum: Ale to już by... Nie, jednak nie
Temat: Co trzy głowy... [D&D AU]
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 24

Re: Co trzy głowy... [D&D AU]

AaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAaaaaaAAAAAAAAAAAA :jupi: :jupi: :jupi:
Widzę to wszystko, tak xD Pięknie ich przedestylowałaś. Dzięki!
autor: Coffee
03 lipca 2019, 11:07
Forum: Sztambuch
Temat: Łaciate kawałki Kruff
Odpowiedzi: 1165
Odsłony: 151515

Re: Łaciate kawałki Kruff

Nawet nie wiesz jak przebieram nogami, zeby zobaczyc tego wiecej :D I na sesji, i w tekscie jako backstory (BO ZAKLADAM, ZE DOSTANE, PRAWDA???)
c[]! za napisanie :3
autor: Coffee
16 czerwca 2019, 12:25
Forum: Sztambuch
Temat: Coffee się odfajkowuje
Odpowiedzi: 183
Odsłony: 13961

Re: Coffee się odfajkowuje

Ostatnio pod naporem dedlajnu udaje mi się utrzymać nawet jakąś tam regularność w pisaniu, więc se fajknę w nagrodę. W zestawieniu z ostatnim fajkem to uwaga, spoiler xDD - Czekaj, Ada, tak niczego nie załatwimy. Daj mi. Podszedł ktoś inny. Kucnął koło Widawy i powoli odwinął z twarzy to, co u nich ...
autor: Coffee
04 czerwca 2019, 18:53
Forum: Powieści dla kucharek na prawo, strumień świadomości na lewo
Temat: Wilki w Karkonoszach
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 8132

Re: Wilki w Karkonoszach

No elo, to ja, z komentarzem do tekstu, który powinnam była przeczytać trzy lata temu, classic coffee (ale przeczytałam teraz i to w części z widokiem na Jelenią, więc bardzo bardzo podbiło mi klimat). No to na początek powiem, że bardzo żałuję, że mi napisałaś, że pewnie mnie od tego tekstu odrzuci...
autor: Coffee
10 kwietnia 2019, 12:01
Forum: Science-fiction
Temat: Zawsze na zachód [Tekst lipca 2018, Tekst Roku]
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 2070

Re: Zawsze na zachód [Tekst lipca 2018, Tekst Roku]

No więc tak, jeśli chodzi o Plot Twista TM, to ja mam takie wewnętrzne przekonanie, że nie potrafię, jako autorka, ba, nie mogę i nie powinnam podejmować dyskusji o tym, czy był foreshadowing, czy nie. No bo oczywiście moim zdaniem był, ale ja mam tak zaburzoną perspektywę, że co ja tam mogę sensown...
autor: Coffee
29 marca 2019, 08:51
Forum: Sztambuch
Temat: Grzechy Xanttisa
Odpowiedzi: 201
Odsłony: 2938

Re: Grzechy Xanttisa

A jest to przy tym wszystkim akcja bardzo filmowa: bardzo mi sie ten sposob opisu kojarzy wlasnie z prowadzeniem kamery, z obrazem, odwoluje sie do dobrze zakorzenionych skojarzen.
Ja akcje zawsze propsuje :D c[__]!
autor: Coffee
29 marca 2019, 08:45
Forum: Sztambuch
Temat: Żeby nie było, że Wiosna jest śmierdzącym leniem i nie pisze
Odpowiedzi: 233
Odsłony: 25142

Re: Żeby nie było, że Wiosna jest śmierdzącym leniem i nie pisze

Nie mieliśmy planu na taką okoliczność. Założyliśmy po prostu, że to się nie stanie.
xDDDD Strategiczne planowanie milion, kocham ich, sa tacy pocieszni <3

OK OK OK ale jak juz skonczysz to wysylaj od razu, moja skrzynka czeka!
autor: Coffee
29 marca 2019, 08:42
Forum: Sztambuch
Temat: "A nie wyglądasz"
Odpowiedzi: 452
Odsłony: 60679

Re: "A nie wyglądasz"

Z samego tego fragmentu mam juz obraz postaci i w ogole calej relacji, to jest jednak niesamowicie nabity skill, zeby tak w paru akapitach to tak obrazowo przedstawic *_*
autor: Coffee
29 marca 2019, 08:39
Forum: Sztambuch
Temat: Łaciate kawałki Kruff
Odpowiedzi: 1165
Odsłony: 151515

Re: Łaciate kawałki Kruff

Miał dopiero trzynaście lat i musiał pogodzić się z faktem, że umarł dziesięć miesięcy temu na wojnę.
Mistrzostwo, no.